Odpowiedzi

2009-12-20T21:12:50+01:00
Filip z chęcią poznałby Olę, ba! Zapzyjaźniłby sie znią. Njpierw jednak musiałby pogodzić się z Maćkiem. Ten posłuchałby plotek na temat Oli i na pewno zobaczyłby co da się zrobić.


;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:15:11+01:00
Kiedy zobaczyłbyś moją ciocię z Ameryki zrozumiałbyś, że pogodziłby ją z moim tatą jedynie wujek. Posłuchałby naszej rozmowy i poznałby lepiej jej zamiary. Byc może zaprzyjaźniliby się ze sobą. Tata zobaczyłby jaka naprawdę jest ciocia. Posłuchałbym znów z chęcią jej zabawnych opowieści i poznałbym lepiej kulturę jej narodu.
2009-12-21T03:02:49+01:00
Janek chętnie zobaczyłby Koloseum.Jeśli pogodziłby się z mamą, posłuchałbym jej rady i wziął go z nami na tę wycieczkę. Myśle, że zaprzyjaźliliby się z Wojtkiem. Ja chętnie poznałbym kulturę włoską a chłopcy posłychali by miejscowej muzyki a może nawet zaprzyjaźnili by się z obcokrajowcami.