Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T21:01:29+01:00
Czcij ojca swego i matke swoja -miej szacnek do ludzi starszych
nie zabijaj - nie czyn zla ktorego sam bys nie chcial doczynic :D

:PP
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:01:43+01:00
Przykazanie IX
Nie pożądaj żony bliźniego.

1.Bóg wzywa do oczyszczenia serca i praktykowania umiarkowania. Należy pamiętać, że ciało ludzkie jest dobre, a dzięki łasce Bożej jest święte.
2.Pożądania zmysłowe, nieczystość, pożądliwość, brak wstydliwości.
3.Traktowania ciało jak przedmiotu, poniżania swojej i czyjejś godności.


Przykazanie VII
Nie kradnij
1.Bóg wymaga od nas szacunku do własności ?zarówno własnej jak i cudzej. Wzywa także do udzielania pomocy potrzebujących oraz ubogim.
2.Kradzież, zatrzymywanie rzeczy pożyczonych i znalezionych, niszczenie wykonanej pracy, zatrzymywanie zapłaty, oszustwa.
3.Osoba, która przestrzega tego przykazania, gromadzi przede wszystkim dobra duchowe i swoją pracą żyje uczciwie. Dodatkowo nie odmawia ona pomocy ludziom potrzebującym.
2009-12-20T21:03:01+01:00
Nie kradnij wiadomo
czij ojca swego i matke swoją szanuj rodziców