Witam, potrzebuje w miare szybko(do 22-23) kartke świąteczną. może być przy użyciu painta. Ale musi wyglądać na zrobioną przez dziewczyne z 2 LO. ( wiecie, jakies aniołki nie aniołki czy inne duperele). Praca musi być porządna, musi ładnie wyglądac. Wybiore najlepszą prace i przyznam najlepsze rozwiązanie.

PRACA Z INTERNETU NIE WCHODZI W GRE!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:03:14+01:00
2009-12-20T21:15:26+01:00