Zakwalifikuj podane surowce mineralne , biorąc pod uwagę ich zastosowanie,do odpowiednich grup: a) surowce energetyczne ; b) surowce budowlane ; c) surowce chemiczne; d) surowce metalurgiczne , e) surowce zdobnicze .... węgiel kamienny,wapień , rudy żelaza, sól kamienna , gips, złoto , ropa naftowa, ametyst, piasek, rudy niklu , diament , gaz ziemny, saletra chilijska , rudy srebra , złoto , agat , siarka i marmur

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:05:02+01:00
A węgiel kamienny ropa naftowa gaz ziemny
b wapień gips piasek marmur
c złoto saletra chilijska siarka
d rudy żelaza rudy niklu rudy srebra złoto
e agat złoto amestyt diament rudy srebra
2009-12-20T21:19:57+01:00
A)węgiel kamienny,ropa naftowa,gaz ziemny
b)wapień,gips,piasek
c)saletra chilijska,sól kamienna,siarka
d)rudy żelaza,rudy niklu,marmur,rudy srebra
e)złoto,agat,diament,ametyst, rudy srebra