Potrzebuję na dziś.
Uzupełnij zdania odpowiednimi formami imiesłowów.
Pielęgniarka ............................. igłę, podeszła do .............................
(wziąć) (trząść się)
ze strachu chłopca. Marek ............................ książkę oddał ją do biblioteki. (przeczytać)
............................... ulicą, chłopiec przyglądał się ...............................
( iść) ( trzepotać się ) flagom.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T21:11:56+01:00
Pielęgniarka wzięła igłę, podeszła do trzęsącego się ze strachu chłopca.
Marek przeczytał książkę oddał ją do biblioteki.
Idąc ulicą, chłopiec przyglądał się trzepocącym się flagom.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:14:19+01:00
Pielgniarka wzięła igłę,podeszła do trzęsącego się ze strachu chłopca.Marek przeczytaną książkę oddał do biblioteki.Idąc ulicą chłopiec przyglądał się trzepocącym flagom.
1 5 1