Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:18:55+01:00
Oni rozumieją to zadanie. Oni umieją rozwiązać to zadanie.
2009-12-20T21:20:57+01:00
Rozumieją
Umieją
Dziewczynki Zawsze Wszystko Rozumieją Z Lekcji.
Dziewczynki Umieją Zawsze Wszystko Z Lekcji.
2009-12-20T21:27:13+01:00
On - Rozumią
zdanie; Zobacz , oni rozumieją to co my do nicho mowimy .
Oni - Umieją
zd; Zobacz, te zwierzeta umieją stac na dwoch nogach .