Pilnie potrzebuję.
Dopisz przeczenie „nie” .

Pewien pisarz nie znosił nudy i lubił płatać figle. Kiedyś wysłał do przyjaciela ........podpisany telegram o następującej treści:” Sprawa wyszła na jaw. ..........zwlekając, uciekaj”. ............wyjaśniwszy dziwnej treści i ...........sprawdziwszy źródła informacji przyjaciel ten wyjechał. Taki finał był ...........oczekiwany.

3

Odpowiedzi

2009-12-20T21:26:41+01:00
Pewien pisarz nie znosił nudy i lubił płatać figle. Kiedyś wysłał do przyjaciela ........niepodpisany telegram o następującej treści:” Sprawa wyszła na jaw. ....nie......zwlekając, uciekaj”. ........nie ....wyjaśniwszy dziwnej treści i ...........niesprawdziwszy źródła informacji przyjaciel ten wyjechał. Taki finał był ...........nieoczekiwany.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:28:12+01:00
Pewien pisarz nie znosił nudy i lubił płatać figle. Kiedyś wysłał do przyjaciela ........niepodpisany telegram o następującej treści:” Sprawa wyszła na jaw. ......nie....zwlekając, uciekaj”. .......nie.....wyjaśniwszy dziwnej treści i .........nie..sprawdziwszy źródła informacji przyjaciel ten wyjechał. Taki finał był ...........nieoczekiwany.
2009-12-20T21:27:21+01:00
-niepodpisany
-nie zwlekając
-Nie wyjaśniwszy
-nie sprawdziwszy
-nieoczekiwany