Napisz informacje o rodzinie.
Przetłumacz na niemiecki podany tekst.
Nie w żadnym internetowym tłumaczu, ma być porządnie z głowy bo będzie zgłoszenie.

To jest moja rodzina - Dziadek, Mama, Tata, i ja. Mój dziadek jest dość gruby, i uśmiechnięty.
Mama jest ładna, szczupła, i bardzo miła, natomiast tata, zawsze uśmiechnięty i również miły. Ja lubię bardzo grać w gry komputerowe, interesuję się internetem i informatyką, a także fotografią. To jest moja mała rodzina.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T21:46:23+01:00
Das ist meine familie - GroBvater , mutter , vater und ich .
Mein GroBvatter ist dick und lustig .
Mutter ist shon , schlank ind sehr ... ( miła ) , vater ist lustig und auch ...( miły ) .
Ich mag sehr Computerspielen ,interessiert Internet und Informatikeren und auch fotografieren .
Das ist meine klein familie .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:53:07+01:00
Das ist meine Familie.GroBvater,Mutter,Vater,und ich.Mein GroBvater ist genug dick und immer am lachelnd.Meine Mutter ist schon,dunn,und seher nett,dagegen mein Vatter ist immer am lachelnd und auch nett.Ich mag seher im Computer spielen.Ich interessiert Internet und Informatik.Ich mag seher Fotografieren.
Das ist meine kleine Familie.