Rodzice Stasia kupili zmyware na raty. Kwota jak muszą za nią zapłacić(razem z odsetkami) wynosi 1320 zł, a gdyby kupili zmywarke za gotówke zapłacilibyśmy za nią 1100zł. Ile wynosiło oprocentowanie kredytu. Zapisz wszystkie obliczenia.

2

Odpowiedzi

2009-12-20T21:37:38+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:39:37+01:00
1100 zl to 100%
1320 -1100 = 220
220 to x
x=220 razy 100 przez 1100
x=20%
x to oprocentowanie :)