Przetłumaczyć:


hello!!! I am in Gdańsk on the Baltic sea, I am staying in the hotel "mariot" I have the fine view from the room, delicious food, and even I have the big bathroom the weather is nice. I am sunbathing on the beach and he is bathing in the sea in the free time I am touring the city. I am coming back on 24 July.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:36:58+01:00
Cześć!
Jestem w gdańsku nad morzem Bałtyckim. Zatrzymałam się w hotelu "mariot". Mam ładne widoki z pokoju, pyszne jedzenie i nawet dużą łazienkę. Pogodna jest ładna. Opalam się na plaży i on opala się w morzu w wolnym czasie zwiedzam miasto. Wracam 24 Czerwca.
2009-12-21T01:50:05+01:00
Czesc

Ja jestem w Gdansku nad morzem Baltyckim.Przebywam w hotelu Mariot.Mam dobry widok z pokoju,przepyszne jedzenie a nawet lazienke.Pogoda jest dobra.Opalam sie na plazy a o kapie sie w morzu.W wolnym czasie zwiedzam miasto .Wracam 24 lipca.