Przyporządkuj niżej podane formy do odpowiedniej kategorii form:
rynny, sandry, pradoliny, misy jeziorne, wzgórza moreny dennej, głazy narzutowe.

a. formy erozyjne - ........................................

b. formy akumulacyjne - ........................................

Tak... znów to samo zadanie . Tylko tym razem proszę o nie pisanie bezsensu wszystkich możliwych przykładów związanych z czynnikami itp... Chodzi tu o zwykłe przyporządkowanie podanych form - albo do 'a.' albo to do 'b.' !

Z góry dziękuję !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:49:21+01:00
A.rynny,głazy narzutowe,misy jeziorne
b.sandry,pradoliny,wzgórza moreny dennej
1 5 1
2009-12-20T22:04:37+01:00
A) misy jeziorne, pradoliny, rynny
b) głazy narzutowe, wzgórza moreny dennej, sandry