Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T21:40:14+01:00
No to tak:
- korzystanie z odnawialnych źródeł energii (energia słoneczna)
- oszczędzanie światła, wody itd..
- używanie ekologicznych urządzeń
- edukacja o oszczędzaniu zasobów ziemi i oszczędzania środowiska
10 4 10
2009-12-20T21:42:20+01:00
-oszczędzać wodę, prąd, gaz, benzynę, papier, drewno i wszelkie inne materiały, nic nie marnować, zanim się zacznie coś robić, dobrze sobie przemyśleć.
-nie marnować jedzenia, tzn. nie wyrzucać i nie żreć ponad potrzebę.
- pamiętać o recyclingu, dzięki któremu można sporo zasobów zaoszczędzić, a co za tym idzie - segregować śmieci jak należy nie wyrzucać baterii ani niewykorzystanych leków byle gdzie, tylko zbierac do woreczka i przy sposobnosci wrzucić tam gdzie należy
- nie deptać i nie zrywać roślin, zwłąszcza jak się ich nie zna, bo można zniszczyć coś rzadkiego;
- nie łamać żywych gałęzi, nie ścinać drzew;
- nie zabijać "paskudnych" zwierząt - pająków, żmij, pijawek, dżdżownic, no i nie krzywdzić tych mniej paskudnych; Uwaga: można zabijać gryzonie, gdy się rozmnożą.
- nie śmiecić
- nie załatwiać potrzeb naturalnych na obszarach chronionych w miejscach do tego nie przeznaczonych
-nie wylewać "pod krzaczek" płynnych odpadów życia codziennego jak np. roztwory detergentów
-zwałka surowo wzbroniona
9 4 9