Odpowiedzi

2009-12-20T22:20:51+01:00
Argumenty :
jest ona bardzo wykorzystywana w naszym życiu.
bez niej bylo by ludziom o wiele trudniej.
pewnie za pare lat bedzie dla ludzi bez cennna
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T22:24:52+01:00
1. Konkurencja jest jedną z sil napędowych ewolucji gdyż w ten sposób zwierze rozwija się bardzo szybko. Saje się samodzielne, samo potrafi upolować sobie jedzenie lub też potrafi uniknąć żeby nie stać się pożywieniem dla silniejszego

Gdy kilka gatunków konkuruje o pewną niszę ekologiczną, rozwija pewne cechy które stają się konkurencyjne wobec podobnych cech u innych gatunków. Z chwilą, gdy zdobywa tę niszę cechy przekazuje w genach następnym pokoleniom. Żeby powiększyć niszę, zakres występowania, liczebność gatunku itp.(udoskonalają cechę i w ten sposób stają się jakby doskonalsze, bardziej dostosowane do nowych warunków, które przecież ciągle się zmieniają). Można powiedzieć, że taka konkurencja napędza rozwój ewolucji.
2 5 2