Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T21:52:32+01:00
"Wszystkie zwierzęta są równe, ale niektóre zwierzęta są równiejsze od innych".

Chodzi o to, że teoretycznie Bóg daje wszystkim zwierzętom takie same prawa, gdy się rodzą. Później to jedynie od nich zależy, czy będą praktykować dobro czy zło. Jeżeli poddadzą się złu, to inne zwierzęta będą równiejsze od tych złych. Tak samo jest z ludźmi.
1 1 1
2009-12-20T21:54:18+01:00
To cytat z ksiazki "Folwark zwierzecy " Orwella.

Gdy swinie dostaly sie do wladzy i zaczely rzadzic zwierzetami w gospodarstwie obiecywaly ze kazde zwierze bedzie rowno traktowane. Jednak po jakims czasie niektore zwierzeta byly lepiej traktowane jak inne. I stad sa rowni i rowniejsi, czyli obietnice swin nie zostaly dotrzymane
6 5 6