Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T22:09:20+01:00
A)- 12 i 2/3 : 3 i 1/6 = -38/3:19/6=-38/3*6/19=-4
b) 4 i 1/6 = 25/6 (???)
c) -6,3 : (-2,1) =-63:(-21)=3
d) 0 : (-172,3)=0
e) -6,8 : (-1,7)=-68:(-17)=4
f) -9,2 : (-0,05)=-920:(-5)=184
g) -4,03:5=-0,806
h) 6,72:(-0,6)=67,2:(-6)=-11,2
2009-12-20T22:10:04+01:00
A)- 12 i 2/3 : 3 i 1/6 =-38/3*6/19=-4
b) 4 i 1/6 =a jakie działanie? 4*1/6=2/3 lub4/1/6=24
c) -6,3 : (-2,1) =3
d) 0 : (-172,3)=0
e) -6,8 : (-1,7)=4
f) -9,2 : (-0,05)=184
g) -4,03:5=-0,806
h) 6,72:(-0,6)= -11,2
2009-12-20T22:20:17+01:00
A)- 12 i 2/3 : 3 i 1/6 =-38/3:19/6 = -38/3*6/19 = -228/57 = -4
b) 4 i 1/6 = 25/6
c) -6,3 : (-2,1) = -63/10:(-21/10) = -63/10*(-10/21) = 630/210 = 3
d) 0 : (-172,3)= 0
e) -6,8 : (-1,7)= -68/10:(-17/10) = -68/10*(-10/17) = 680/170 = 4
f) -9,2 : (-0,05)= -92/10:(-5/100) = -92/10*(-100/5) = 9200/50 = 184
g) -4,03:5= -403/100:5/1 = -403/100*1/5 = -403/500 = -0,806
h) 6,72:(-0,6)= 672/100:(-3/5) = 672/100*(-5/3) = -3360/300 = -11,2