Odpowiedzi

2009-12-21T15:35:33+01:00
1) Koszmary Tomka Sawyera.
2) Zwątpienie w przygodę, którą przeżył.
3) Kusząca myśl o skarbie.
4) Poszukiwania Hucka.
5) Tomek i Huck postanawiają zdobyć skarb.
6) Rozmyślanie nad pojęciem " Numer dwa".
7) Próba sprawdzenia drugiego pokoju w gospodzie.
8) Wyprawa Hucka za Indianinem Joe.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T16:38:51+01:00
1.Ciemną nocą Tomek zakradł się do pokoju w gospodzie 2.natychmiast uciekł
3.Na podłodze leżał śpiący Indianin Joe
4.Chłopcy postanowili czekać do chwili, aż Joe opuści gospodę 5Wtedy wejdą i wyniosą skrzynię
6.Na czatach pozostał Huck.

Dostałam 5-