Proszę o pomoc:

Zakupiłeś ostatnio produkt produkt od firmy zagranicznej zajmującej się sprzedażą wysyłkową. Niestety, produkt ten nie spełnił twoich oczekiwań. Napisz reklamację w której:
-opiszesz okoliczności zakupu,
-podasz 2 powody swojej reklamacji
-wyjaśnisz co uczyniłeś już w tej sprawie
-podasz 2 opcje rozwiązania jakiego oczekujesz

1

Odpowiedzi

2009-12-20T22:31:16+01:00
Dear Sir or Madam,

I am writing to report a fault with the new panasonic MP3 player that I bought from The Gadget Shop in New York on 28th April.

It sometimes stops in the middle of a track. To make it start, I have to turn the MP3 player off and then turn it on again.

I am returning the Mp3 player to you with this letter. I would be grateful if you could repair the fault. If this is not possible, could you pleas send me a new MP3 player?

I look forward to hearing from you.

Yours faithfully
XXX
53 2 53