Odpowiedzi

2009-12-20T22:34:48+01:00
nekrolog / klepsydra

"Blogoslawieni smutni albowiem oni zostaną pocieszeni"
Św. Mateusz 5.4

Ś.P
Jan Kowalski [możesz wstawić inne dane]
* 8.02.1940 r.
[ tu ma być krzyż] + 26.11.2009 r.
Zmarł najukochańszy ojciec mąż i dziadziuś i wielki przyjaciel.
Uroczystości ppogrzebowe odbędą sie 28.11.2009 r. o gdzinie 10 -ej w kościele pw. michala archanioła w gdyni - oksywiu [ miejsce możesz zmienić].
serdeczne bóg zapłać za udział w uroczystościach żałobnych i modlitwę w intencji zmarłego składanajbliższa rodzina.
prosimy o modlitwe:
oJCZE NASZ, ZDROWAŚ MARYJO wieczny odpoczynek
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T22:40:36+01:00
1)Ogłoszenie
Dnia 22.11 około godziny 12.00 w okolicy ulicy kościuszki zaginął pies rasy wilczur. Znak charakterystyczny: biała „skarpeta” na przedniej prawej łapie. Wabi się Ozi . Jest młody, wesoły, ufny w stosunku do ludzi.
Zrozpaczone dzieci proszą o kontakt pod numerem tel. 487-98-75. Na znalazcę czeka nagroda.
2)Notatka prasowa
W sobotę 27 czerwca 1992 roku zakończyły się w Anglii dwa tenisowe turnieje na kortach trawiastych, będące ostatnimi próbami przed turniejem wimbledońskim. W rozgrywkach przedstawicielek płci pięknej w Eartbourne reprezentantka Stanów Zjednoczonych, Martina Navratilowa gładko pokonała Hiszpankę Arantxę Sanchez-Vicario 6:4, 6:4. Natomiast w Manchesterze Jugosłowianin, Goran Ivanisević w identycznym stosunku wygrał z Amerykaninem - Peterem Samprasem.
3)Nekrolog

Z głębokim żalem zawiadamiamy,że dnia 27 listopada 1578r.zmarła
Ś.p.
Urszulka Kochanowska
Najukochańsza córeczka

Nabożeństwo żałobne odprawione zostanie dnia 30 listopada o godzinie 11.00 w kaplicy na cmentarzu w Czarnolesie

Pogrążeni w smutku i rozpaczy
Rodzice
2009-12-20T22:42:02+01:00
Poszukuję do wynajęcia mieszkania, najchętniej w centrum miasta.

Kontakt: xxx xxx xxx nadawca




W środę 23.07.2009 roku zakończyły się w USA dwa tenisowe turnieje na kortach trawiastych. W rozgrywkach przedstawicielek płci pięknej reprezentantka Anglii, Martina Navratilowa gładko pokonała Hiszpankę Arantxę Sanchez-Vicario 6:4. Natomiast w Manchesterze Jugosłowianin, Goran Ivanisević w identycznym stosunku wygrał z Amerykaninem - Peterem Samprasem.