Odpowiedzi

2009-12-20T22:44:29+01:00
Jest 10 monet po 2 zł i 8 po 5 zł
1 5 1
2009-12-20T22:51:50+01:00
5+2+2=9
9+5+2+2=18
18+5+2+2=27
27+5+2+2=36
36+2+2+5=45
45+5+2+2=54
[60-54]/2=2
15 - 2 zl
6 -5 zl
ty napewno dobrze napisales te zadanie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-20T22:54:03+01:00
X-monety 5zl =4szt
y-monety 2zl =20szt
x+y=60zl/*-2
x-2=y/*2

-2x-2y= -120
2x-4=y x skreslamy

-2y=-120
-4y=4
-6y=-116/ :-6
y=20


60-2*20=5x
20=5x/:5
x=4