Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-20T22:45:54+01:00
1. zanieczyszczenie gleb
2. zmiany stosunków wodnych na danym terenie
3. niewłaściwie prowadzone melioracje
4. wydeptywanie gleb przez ludzi lub przez zwierzęta
5. erozja

2009-12-20T22:47:09+01:00
- erozja gleb,
- niewłaściwie prowadzone melioracje,
- wydeptywanie gleb przez ludzi lub zwierzęta,
- likwidacja wierzchniej pokrywy glebowej,
- zmiany klimatyczne;

wiem, że więcej, ale lepiej więcej niż w ogóle ;)
2009-12-20T22:47:16+01:00
-WYPALANIE TRAW
-WYCINKA LASOW
-NIEWLASCIWA MELIORACJA I ZNISZCZENIA ATMOSFERYCZNE

sory ze tylko trzy ale tylko tyle wiem:) mam nadzieje ze te 3 tez sie przydadza i zew czyms pomoglam:)