Przetłumacz piosenkę:
I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
Oh god it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home sitting all alone inside your head

How do you feel? That is the question
But I forget.. you don't expect an easy answer
When something like a soul becomes
Initialized and folded up like paper dolls and little notes
You cant expect a bit of hope
And while your outside looking in
Describing what you see
Remember what your staring at is me

Cause I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
When no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

How much is real? So much to question
An epidemic of the mannequins
Contaminating everything
When thought came from the heart
It never did right from the start
Just listen to the noises
(No more sad voices)
Before you tell yourself
Its just a different scene
Remember its just different from what you've seen

I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
And all I know is that it feels like forever
When no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That shine for you
And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That lie to you.. yeah-ah

I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
Oh god it feels like forever
But no one ever tells you that forever
Feels like home, sitting all alone inside your head

Cause I'm looking at you through the glass...
Don't know how much time has passed
All I know is that it feels like forever
But no one ever tells you that forever
feels like home, sitting all alone inside your heaaaaddd

And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That shine for you.. yeah-ah
And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That lie to you.. yeah-ah

And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That shine for you.. yeah-ah
And it's the starrrssss
The sttarrrsss
That lie to you.. yeah-ah yeah

Ohhhoh when the starrs
Ohhh oh when the starrrrs that liieee

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T00:18:42+01:00
''Po przez szkło szklanki” (przez szkło szklanki – autor txt’u prawdopodobnie topi smutki w alkoholu i jakby patrzy na świat zza szklanki z trunkiem)

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
Boże, wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

Jak się czujesz, to jest pytanie
Ale zapomniałem, że nie akceptujesz łatwej odpowiedzi
(lecz) jeśli coś jak dusza zostaje zapoczątkowane
I (następnie) złożone jak papierowa lalka i niewielkie (tu: nieznaczące) notatki
Nie możesz oczekiwać (nawet) odrobiny nadziei
Więc podczas gdy jesteś na zewnątrz zaglądając (tu: gdy się rozglądasz dookoła, poza siebie) opisując co widzisz
Pamiętaj, że tym na kogo się wpatrujesz jestem ja

Ponieważ patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

Jak wiele (rzeczy) jest prawdziwe, tyle do zapytania (tu: tyle pytań do zadania)
Epidemia manekinów zanieczyszczających wszystko (tu: epidemia sztuczności zabijająca to, co jest prawdziwe)
Wydawało się nam, że (to co robimy) pochodzi z (głębi naszego) serca (tu: wydawało się nam, że to co robimy nie jest sztuczne, jest prawdziwe)
Ale nigdy (tego) nie robiliśmy od początku (tu: nigdy nie byliśmy szczerzy od początku)
Posłuchaj hałasów (dźwięków dookoła) (już więcej żadnych smutnych głosów) (tu: wsłuchaj się w otaczający hałas, nie słuchaj już smutnych głosów)
Zanim powiesz samemu sobie
(że) to jest tylko inna scena (tu: inny moment życia)
Pamiętaj, że to jest tylko inne od tego (wszystkiego) co do tej pory widziałeś...

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.
Ponieważ patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah...

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
Boże, wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah

Kim są gwiazdy?
Kim są gwiazdy?
One kłamią...

Mam nadzieję że pomogłam, liczę na najlepszą odpowiedź
2 5 2
2009-12-21T00:34:56+01:00
Poprzez szkło szklanki
Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
Boże, wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność
wydaje się (być) domem siedzę tu samemu w twojej głowie.

Jak się czujesz ? to jest pytanie
Ale zapomniałem... że nie akceptujesz łatwej odpowiedzi
(lecz) jeśli coś jak dusza zostaje zapoczątkowane
złożone jak papierowa lalka i niewielkie nieznaczące notatki
Nie możesz oczekiwać (nawet) odrobiny nadziei
Więc podczas gdy jesteś na zewnątrz
zaglądając opisując co widzisz
Pamiętaj, że tym na kogo się wpatrujesz jestem ja

Jak wiele (rzeczy) jest prawdziwe ? tyle do zadania pytań Epidemia sztuczności zabijająca to, co jest prawdziwe
Wydawało się nam, że (to co robimy) pochodzi z (głębi naszego) serca
nigdy nie byliśmy szczerzy od początku
Posłuchaj hałasów (dźwięków dookoła) (już więcej żadnych smutnych głosów)
Zanim powiesz samemu sobie
że to jest tylko inna scena
Pamiętaj, że to jest tylko inne od tego (wszystkiego) co do tej pory widziałeś..

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.
Ponieważ patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki<br/>Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
gdy siedzę tu samemu w twojej głowie.

I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah...

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
Boże, wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

Patrzę na ciebie poprzez szkło szklanki
Nie wiem ile czasu minęło
I wszystko co wiem (to to), że wydaje się jakby (to była) wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się (być) domem
(gdy) siedzę tu samemu w twojej głowie.

I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie yeah yeah
I to są gwiazdy
Gwiazdy które tobie kłamią yeah yeah

Kim są gwiazdy?
Kim są gwiazdy?
One kłamią...
2009-12-21T00:49:40+01:00
Po przez szkło (szklanke)
Patrzę na ciebie poprzez szkło (szklanke)
Nie wiem ile czasu upłynęło
Boże, wydaje się jakby wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się domem
(gdy) siedzę tu samotnie w twojej głowie.

Jak się czujesz, to jest pytanie
Ale zapomniałem, że nie oczekujesz łatwej odpowiedzi
jeśli coś jak dusza zostaje się pojawi
Rozwinie i złoży jak papierowa lalka i drobne notatki
Nie możesz oczekuj (nawet) odrobiny nadziei
Więc podczas gdy jesteś na dworze i rozglądasz się
opisując co widzisz
pamiętaj, że tym na kogo się wpatrujesz(gapisz się) jestem ja

Ponieważ patrzę na ciebie poprzez szkło (szklanke)
Nie wiem ile czasu upłynęło
I wszystko co wiem to , że wydaje się jakby wieczność
Ale nikt nigdy ci nie powiedział, że wieczność wydaje się domem
(gdy) siedzę tu samotnie w twojej głowie.

Co jest prawdziwe, tyle do zapytania
Epidemia manekinów(sztuczności) zanieczyszczających wszystko
Wydawało się że to co robimy pochodzi z serca
Ale nigdy dobrze nie zaczęliśmy
Posłuchaj hałasów (dźwięków, głosów) (już więcej żadnych smutnych głosów)
Zanim powiesz sobie
to jest tylko inna scena (miejsce, czas)
Pamiętaj, że to jest tylko inne od tego co do tej pory widziałeś...

Patrzę na ciebie poprzez szkło (szklanke)
...

I to są gwiazdy
Gwiazdy które świecą dla ciebie
I to są gwiazdy
Gwiazdy które kłamią


...

Kim są gwiazdy?
Kim są gwiazdy?
One kłamią...