Odpowiedzi

2009-12-21T07:40:44+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T07:57:09+01:00
Pęcherzyk jest zbudowany z jednowarstwowego nabłonka, co ułatwia szybką wymianę substancji. W dodatku jest otoczony wieńcem naczyń włosowatych, w których krąży krew. Krew przepływa przez pęcherzyk; (z tętnicy oddaje dwutlenek węgla i wpływa do żyły płucnej pobierając tlen). I jest to tak, że do płuc z serca dochodzi tętnica płucna a odchodzi od płuc żyła płucna. ;)

mam nadzieje, że zrozumiałeś ;))
mam nadzieje, że pomogłam ;))) ;*
Powodzenia! ;]
1 5 1