Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T07:38:06+01:00
-ERATYK
-DYLEWSKA GÓRA
-EPOKA LODOWCOWA

;P
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T07:49:54+01:00
1)Głaz narzutowy inaczej eratyk, narzutniak
2)Największe wzniesienie znajduje się w Puszczy Piskiej--Dylewska góra
3)Epoka lodowcowa
2009-12-21T07:50:02+01:00
-Inna nazwa głazu narzutowego: Eratyk
-najwyższe wzniesienie na Pojezierzu Mazurskim: Dylewska Góra
-potoczna nazwa zlodowacenie czwartorzędnego: Epoka Lodowcowa