Odpowiedzi

2009-12-21T09:22:47+01:00
Naszemu zdrowiu sprzyja ciepła słoneczna pogoda, jedzenie zdrowych pokarmów co bardzo wpłyywa na nasz zdrowie i przedewszystkim spot!!!
Nie sprzyja mróz(wiele osob zamarzlo), złe odzywianie,otyłość, niedowaga, choroby, nie uprawianie spottów, rozkład rożnych owoców i przedmiotów, budowane fabryki ( potrzebne ale w nieduzych ilosciach). Pozdrawiam mam nadzieje że pomogłam. :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T09:23:30+01:00
Sprzyja : dobre samopoczucie, dobra pogoda, odporność, kiedy wychodzimy na spacer i sie dotleniamy,dużo witamin.

Zagraża : Na bank pelenie papierosów picie alkocholu i ćpanie, kiedy jest mało ruchu, mało witamin,kiedy nasz organizm jest słaby,brzydka pogoda.

Prosze :)
2 4 2