Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T11:43:57+01:00
-presja- ciśnienie, napór, nacisk
-substrat- podłoże, podstawa
-defekt-uszkodzenie,usterka, brak
-debata-dyskusja,rozprawa
-fascynacja-oczarowanie,olsnienie,urok
-protest-sprzeciw,
-dyletant-amator, milosnik (sztuki, nauki)
-emisariusz-tajny wyslannik polityczny
-komplement-grzecznosciowa pochwala,, pochlebstwo
-rezerwa-zapas, odwod

:)
1 4 1
2009-12-21T11:45:04+01:00
Presja- nacisk, przymus
substrat- składnik ,szczegół
defekt-mankament, niedociągnięcie
debata- omawianie roztrząsanie
fascynacja- oczarowanie, olsnienie
protest-sprzeciw, weto,
dyletant- amator, ignorant
emisariusz-posłaniec, wysłannik
komplement-pochlebstwo, pochwała
rezerwa-zapas, zasób