Odpowiedzi

2009-12-21T11:55:42+01:00
Http://www.adam2-1.com/wwwpl/www26/www26melodie/melodie26pl.htm

masz dośc dużo kolęd
2009-12-21T11:57:55+01:00
Http://www.insomnia.pl/Nuty_na_keyboard-t585513.html
http://www.adam2-1.com/wwwpl/www26/www26melodie/melodie26pl.htm
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=4963572
http://www.webwweb.pl/?t=&m=wpisy&akcja=szczegoly&id=22163
http://wigilia.pl/?Page=_400 -Tutaj trzeba poszukać

jak znajdę więcej to dopiszę ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:52:14+01:00
Gdybym miała skaner chętnie bym Ci podesłała moje nutki:)
na chomiku znalazłam wiele kolęd, sama gram na keybordzie więc polecam
http://chomikuj.pl/markos200645/BO*c5*bbE+NARODZENIE/NUTY+KOL*c4*98D

kolejne do ściągnięcia
http://pdfdatabase.com/index.php?q=nuty+na+keyboard+koledy

kolejny(nie sprawdzałam co zawiera)
http://www.flazolety.pl/nuty.htm

zwykłe ( bez akordów)
http://www.pracowniamuzyki.pl/pliki/Koledy_Polskie.pdf

Nuty do pobrania z wrzuty;)
http://w890.wrzuta.pl/obraz/8xJa9YuybdC/nuty


same akordy(kolędy) ze słowami
http://www.cs.put.poznan.pl/mszachniuk/mszachniuk_files/private/songbooks/MSkoledy.pdf

http://uraz.net/koledy2008.pdf

a na koniec polecam fajną stronke muzyczną
http://www.gramsam.pl/