Odpowiedzi

2009-12-21T12:05:29+01:00
Mój wymarzony kochanek ma na imie sebastianek
oczka ma czarne jak 2 węgielki
włoski za to ślniące jak 2 perełki .

x dddd .
Nie wiem co dalej ...
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:04:28+01:00
Mój nowy chłopaczek, to taki przystojniaczek
ma niebieskie oczka, lecz nie ma warkoczka.
Krótkie ma włoski, kolor ciemnego orzecha włoskiego.
Nosek ma mały, ale za to wytrzymały, śliczny z niego kwiatuszek, który wabi setki muszek. Kaloryfer ma na brzuszku piękny jesteś mój kwiatuszku. Będę Ci mówiła słodko, bo ty jesteś mą maskotką, często będę Cię przytulać i w mym śnie do serca utulać.
Mam nadzieję, że Cię zdobędę, bo wtedy najszczęśliwszą będę.....Jesteś męski i pachnący i na głowie masz tabliczkę z nazwiskiem Edward Ącki.
3 3 3