Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:14:39+01:00
Najlepiej Zamość Najlepiej zachowane miasto renesansowe w Polsce

No to liczę jeden dzień na dojechanie
dzień 2 pobudka 10:00 śniadanie
potem zwiedzanie Bożnicy
kolacja i spacer po mieście
dzień 3 pobudka 10:00 śniadanie
zwiedzanie Katedra p.w. Zmartwychwstania Pańskiego i św. Tomasza Apostoła
zwiedzanie Rotundy
no i kolacja i spacer po mieście
dzień 4 pobudka 10:00 śniadanie
Zwiedzanie Rezydencji Jana Zamoyskiego (Pałac Zamoyskich)
no i dzień 5 zwiedzanie miasta ogólnie i powrót

tak na szybkiego zrobione...




1 5 1
2009-12-21T13:36:15+01:00
5 cio dniowa wycieczka:
1szy dzień:
*8.00 zbiórka pod szkoła
*9.00 wyjazd
*16.00 Baranów Sandomierski - oglądanie zamku tzw. Mały Wawel
*18.00 kolacja w restauracji
*19.00 spacer po mieście - zwiedzanie
*21.00 pobyt w Hotelu-spanie

2dzien:
*8.00 sniadanie
*9.00 zbiórka pod hotelem
*15.00 Kraków - obiad w restauracji Krakowskiej
*16.00 oglądanie Kaplicy Zygmuntowskiej na Wawelu z przewodnikiem
*19.00 kolacja
*pobyt w Hotelu Krakowskim

3dzień:
8.00 sniadanie
*9.00 zbiórka pod Hotelem
*10.00 spacer po Krakowie - zwiedzanie miasta
*14.00 obiad
* 16.00 Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
*18.00 spacer po Krakowie
*19.00 kolacja i powrot do hotelu

4dzien:
*8.00 sniadanie
*9.00 zbiorka pod hotelem
*10.00 Muzeum Czartoryskich
*12.00 spacer po Krakowie
*14.00 obiad w restauracji
*16.00 Biblioteka Jagiellońska
*17.00 spacer po Rynku Głównym
*18.00 kolacja
20.00 dyskoteka
23.00 powrot do hotelu

5 dzien:
*9.00 sniadanie
*10.00 zbiorka pod hotelem i powrot do Warszawy*
2 5 2