Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T13:08:07+01:00
Zagrożenia :
1. Rozpowszechnianie nielegalnych treści
2. Nielegalne uzyskiwanie danych
3. Włamania sieciowe
4. Sekciarze, pedofile i inne osoby na kontakt z którymi może być narażony użytkownik Internetu,
5. Uzależnienie od Internetu

Korzyści :
-łatwy dostęp do informacji
-możliwość pobierania każdego rodzaju plików
-możliwość szybkiego przekazywania informacji
-możliwość znalezienia pracy
-dostęp do konta bankowego
-możliwość gry ze znajomymi przez internet
-możliwość robienia zakupów przez internet
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:10:09+01:00
Korzyści -
- dostęp do źródła informacji
- ciekawe informacje
- reakreacja
- nauka


zagrozenia-
- wirusy internetowe,
- mozliwosc wejscia na nieodpowiednie strony
- latwy dostep przez nieupowaznione osoby do danych osobowych
- niebezpieczne czaty
3 5 3
2009-12-21T13:12:45+01:00
Korzyści .

Światowa sieć komputerowa ' Internet ' niesie ze sobą wspaniałe możliwości zdobywania informacji , kontaktów z innymi ludźmi, wymiany poglądów, przesyłania danych, zamawiana towarów konsumpcyjnych, dokonywania zakupu książek oraz innych publikacji .


Zagrożenia . !

Internet to niestety nie tylko same korzyści. Niezbędne jest uzmysłowienie sobie drugiej strony, pełnej zagrożeń czyhających na jej użytkowników. Dotyczy to głównie osób o nie wyrobionym jeszcze światopoglądzie a więc młodzieży kształtującej swój obraz świata w oparciu o zdobywaną ciągle wiedzę, również za pośrednictwem Internetu.
11 3 11