Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:46:00+01:00

Jak za dotknieciem czarodziejskiej rozdzki - Pojawiłeś się tutaj jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki

Ulegac czarowi - Pamiętaj! Nie możesz ulec czarowi

Rzucac na kogos czar - Rzuciłeś na nią czar ? Bo wpatruje się w ciebie jak w obrazek .

Czarna magia - To zadanie to czarna magia.
_________________________________________
czekam na naj

;*
Polecam się na przyszłość!!!
DZISIAJ BRZYDULA!!!!!!!!!!!
40 4 40
2009-12-21T13:52:35+01:00
A) Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki- Komfort życia to pozytywne odczucia płynące z życia w domu, który "sprawnie funkcjonuje".
b) Ulegac czarowi-Rzucać na kogoś czary
c) Rzucac na kogos czar -
wywierać magiczny, czarnoksięski wpływ na kogoś, na coś, źle wpływać na czyjeś losy
d) Czarna magia -rodzaj praktyk magicznych stosowanych w złych intencjach lub opartych na wierze w możliwość odwoływania się do złej części sił demonicznych (coś złego)

Ostatnio widziałam w telewizji jak pani rzucała na kogoś czar.

Myślę, że pomogłam;P
13 3 13