Z drutu o długości 1.2 m można wykonać różne szkieletowe modele prostopadłościanu. Podaj przynajmniej trzy przykłady wymiarów takiego prostopadłościanu. Jeśli da się więcej wypisuj więcej !!!!! Błędne zgłaszAM spam !!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:05:45+01:00
1.2m=120cm
1) każdy dok 10 cm
2) jedne do 9cm
jedne 11cm
i jedne 10 cm
3)1-5cm
2-12 cm
3-13 cm
2009-12-21T14:13:33+01:00
0,1x0,1x0,1
0,05x0,05x0,2
0,025x0,025x0,25
wymiary podane sa w metrach