Odpowiedzi

2009-12-21T13:55:28+01:00
WIGILIA
TO WAŻNY MOMENT W ZYCIU KAŻDEGO CZŁOWIEKA.TO PRZEDDZIEŃ NARODZIN JEZUSA CHRYSTUSA. WTEDY MARYJA I JÓZEF BYLI W BETLEJEM .
ŁAMANIE SIĘ OPŁATKIEM SYMBOLIZUJE MIŁOŚĆ I POJEDNANIE .


CZEKAM NA NAJ ;*
2009-12-21T13:56:53+01:00
Najważniejszym momentem wigilii jest jest złamanie się opłatkiem z innymi.Symbolizuje to miłość i pojednanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T13:56:38+01:00
Moim zdaniem najwazniejszy moment wigilii to czytanie pissma św.dzielenie się opłatkiem i spozywanie potraw.Wszystkoi powinno się odbyc w cviszy i spokoju,cieple rodzinnym.;)