Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:05:43+01:00
Moim ulubionym zespołem jest Feel.Śpiewa różne piosenki często podnoszące na duchu.Został założony 2005 roku przez wokalistę Piotra Kupichę.Popularność zyskał w 2007 roku.Jest to najczęściej słuchany zespół.Zespól jest obecnie najpopularniejszy w Polsce.

Meine Lieblingsband ist Feel.Sings verschiedene Songs werfen häufig im Jahr 2005 Geist.Warvon Sänger Peter Kupicha.Popularity gewann im Jahr 2007 gegründet und ist der roku.Ist Meistgehörten Team.ist derzeit zu den beliebtesten in Polen.
1 5 1
2009-12-21T14:05:45+01:00
Po niemiecku ":

Feel Team

Die Band wurde im Mai 2005 gegründet.
Zaspołu Führer, Sänger, Songwriter, Gitarrist Piotr-Kupicha
Tastatur-Luke Kozuch
Bass-Michael Smith
Drums-Michal Opalinski
Guitarist-pavulon
Sie gewannen in Sopot SŁOWIK Publikum und AMBER.
Sie waren in fünf Kategorien auf der EMA nominiert.

Po polsku :

Zespół Feel

Zespół powstał w maju 2005 roku.
Lider zaspołu, wokalista, autor tekstów, gitarzysta-Piotr Kupicha
Instrumenty klawiszowe-Łukasz Kożuch
Gitara basowa-Michał Nowak
Bębny-Michal Opaliński
Gitarzysta-PAVULON
Zespół zdobył w Sopocie SŁOWIKA PUBLICZNOŚĆI i BURSZTYNOWEGO.
Byli nominowani w pięciu kategoriach na EMA.
1 5 1