Napisz po angielsku co najbardziej lubisz robić w święta bożego narodzenia, zaczynające sie od zdania: My favorite holidayis Christmas because.....


prosze o szybkie rozwiązanie bo to zadanie jest na śreode 2009.12.23

PoZdRo

3

Odpowiedzi

2009-12-21T13:58:28+01:00
My favorite holiday is Christmas because.....
IT IS AMAZING!
1 1 1
2009-12-21T14:06:23+01:00
My favorite holidays Christmas because meet family and wish sb all the best
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T14:08:06+01:00
My favoerite holidays Christmas because...
...we want to the present and we can spend it wait from on time case. It's a magic time whole the year.
THE CHRISTMAS TIME IS AMAZING!

Ps.Jeśli pomogłam daj najlepszą odpowiedz a i jak cos to pisz chętnie pomogę :]
1 1 1