Odpowiedzi

2009-09-14T20:08:44+02:00
Suma dwóch liczb naturalnych wynosi3648.Jeżeli do mniejszej liczby dopiszemy z prawej strony 12,to otrzymamy równe liczby.Jakie to liczby ?

x-mniejsza liczba
y-wieksza liczba

x+y=3648
x×100+12=y

x+y=3648
100x-y=-12

101x=3636 | ÷ 101

x=36

y+36=3648

y=3612
x=36
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-14T20:13:44+02:00
Suma dwóch liczb naturalnych wynosi3648.Jeżeli do mniejszej liczby dopiszemy z prawej strony 12,to otrzymamy równe liczby.Jakie to liczby ?

x-mniejsza liczba
y-wieksza liczba

x+y=3648
x×100+12=y

x+y=3648
100x-y=-12

101x=3636 | ÷ 101

x=36

y+36=3648

y=3612
x=36
2009-09-14T21:27:07+02:00
X+y=3648
x*100+12=y
x+y=3648
100x-y=-12
101x=3636/ 101
x=36
y+36=3648
y=3612
x=36