Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T14:24:35+01:00
No to tak tez miałam to zadanie i miałam dobrze:

ilość opadów atmosferycznych w Czerapuńdzi - 11.000mm
ilosć opadów atmosferycznych w Włoszczowie - 23.12mm

PORÓWNANIE:
11.000mm i 23.12mm
11.000mm > 23.12

ciekawostka!!!
w Czerapuńdzi znajduje się największa ilość opadów atmosferycznych na świecie!

ps.Jeśli pomogłam daj najlepszą odpowiedż
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:38:39+01:00
Czerapundżi - 11.000 mm
włoszczowa - 605-651 mm

Do moderatora który uważa się za najważniejszego na świecie? Czy kopiowanie treści z ogólno dostepnej encyklopedii internetowej jest zakazane? To nie jest łamanie praw autorskich jeżeli mamy sie odnosić do kodeksu karnego: Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.). dodatkowo zauważ że na wikipedii każdy kto chce dodać treść zezwala na udostępnienie jej osobom trzecim. tyle odemnie
2009-12-21T18:55:58+01:00
Czerapundżi - 11000 mm

Włoszczowa - 628 mm

W Czerapundżi opady są większe o około 17x.
2 2 2