Krzyżówka na temat świąt Bożego Narodzenia. Nie chce mi sie jej robić. Zrobcie za mnie plls!!...!

1). Jaka ryba jest najbardziej popularna na wigili?? _____P .
2). W wigilie nie idziemy do -----: ___R____ .
3). Wigilie świetujemy razem czy osobno?? _____E___ .
4). Jest 10 ----------- świętych: ____Z_______ .
5). Ile jest prawdziwych Bogów świata?? __E____ .
6). Inaczej prezent; pod choinkę: ______N___ .
7). Pan Jezus zasiada na ------: T_____ .

HASŁO: PREZENT

PLLSSS POOMMMOOOOCCCCCYYYYYY!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-12-21T14:20:02+01:00
Jakos malo tych punktow , no ale dobra ;)

1-karp
2-
3-razem no przecierz :)
4-
5-jeden
6-podarunek
7-
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:31:53+01:00
1.Karp
2.Pracy
3.Razem
4.Przykazań
5.Jeden
6.Podarunek
7.