Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T14:20:01+01:00
Malzenstwo gdy sie kogos kocha aby odnzalezc sowja droge w zyciu nie isc samemu przez zycie, isc z osoba ktra cie wesprze w kazdje sytuacji, pocieszy, pomoze
2009-12-21T14:20:10+01:00
Małżeństwo - mówiąc ogólnie, jest to związek między kobietą a mężczyzną. Utrwalenie uczucia, które pojawiło się między ludźmi. Małżeństwo jest podstawą rodziny. Z przeznaczeniem na całe życie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:26:15+01:00
Małżeństwo jest bardzo ważna życiowa decyzja. Nie można jej podejmować pochopnie. Trzeba samemu poczuć, ze jest się gotowym na małżeństwo i rodzicielstwo. Poprzez etap narzeczeństwa poznajemy zachowania partnera w rożnych sytuacjach, jego pragnienia, reakcje. To właśnie dzięki narzeczeństwo podejmujemy dalsze kroki. Współżycie przedmałżeńskie jest niewskazane, gdyż jest to grzech. Ten pierwszy raz należy rozpocząć dopiero po ślubie, gdyż wtedy jesteście gotowi na rodzicielstwo.