W naszej szkole w klasach pierwszych jest łącznie 58 uczniów. Klasy drugiei trzecie mają jednakową liczbe uczniów,w każdej o 11 mniej niż w klasach pierwszych. W klasach czwartych jest łącznie 72 uczniów, w klasach piątych dwa razy mniej niż w klasach czwartych. W klasach szóstych jest tyle samo uczniów co w klasach najmniej licznych. Ilu uczniów jest w naszej szkole?


A. 307 B.310 C.260 D. 296

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:26:25+01:00
2009-12-21T14:48:31+01:00
I-58
II-47
III-47
IV-72
V-36
VI-36
Razem 296
Odp: W szkole jest razem 296 uczniów.
1 1 1
2009-12-21T14:52:12+01:00
1 klasa - 58
2 klasa - 58-11=47
3 klasa - 58-11=47
4 klasa - 72
5 klasa - 72:2=36
6 klasa - 36

58+47+47+72+36+36=296
ODP.D