Odpowiedzi

2009-12-21T14:34:10+01:00
Być wiernym swojej wybrance serca.
Być oddanym Bogu.
Walczyć z honorem i nie dać się pokonać.
Być gotowym do największego poświęcenia.
Pomagać słabszym i potrzebującym.
Nie dbać o sławę, honory.

Chłopcy powinni posiadać wszystkie te cechy. :)
88 4 88
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:34:03+01:00
Odważny ,mężny, wytrwały, bezinteresowny, powinin być patriotą

Chłopcy: wytrwały bezinteresowny wytrwały odważny
11 4 11