Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-21T14:42:16+01:00
Mogę ci pomóc tak:
W NAWIASIE KWADRATOWYM umieszczamy wstawki odautorskie w cytatach.
W matematyce używamy ich gdy mamy rozwinięte zadanie i posiadamy tak np.ok 3 nawiasów zwykłych (<-okragłych->) to wtedy zeby ulatwić ozpisanie zadania wstawiamy NAWIA KWADRATOWY

ps.jesli pomogłam daj najlepszą
a i z nawiasu kwadratowego mozna zrobic fajną bużkę :]
2009-12-21T15:08:38+01:00
(0,8 * 15/16 - 4/5 : 2/5)*(-1,2) =
(8/10 * 15/16 - 4/5 * 5/2)*(-1,2) = (3/4 - 2)*(1 2/10) = (-1 1/4)*(1 2/10) = (-5/4)*(12/10) = 3/2 = 1,5

[5/7 *(-2 1/3):5/6 - 1,53 : (-7/8)]=
[5/7* (-7/3)*6/5 - 1 53/100 *(-8/7)]=
[(-2 - 153/100 * (-8/7)]=
[(-2 - 153/50 * (-4/7)] = (-2 + 306/175) = (-2 + 1 131/175) = -44/175