Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:38:18+01:00
Gdy przyjdą Święta w srebrnej bieli,
gdy Stary Rok w Nowy się zamieni,
przyjmij gorące me życzenia,
niech się Ci spełnią wszystkie marzenia.

Innych nie znam :))
13 4 13
2009-12-21T14:39:54+01:00
Świat wyciszony, świat przyprószony
Białym puchem
Zbawiciel przybył cichutko
Czeka
Na każdego z nas
Na blask pierwszej gwiazdki
I dźwięk łamanego opłatka
Na niespodziewanego gościa
I niepowtarzalny smak karpia
Gwiazdor zagląda zza szyby
By przyjrzeć się dokładnie
Czeka
Aby prezenty zostawić nam.
5 3 5
2009-12-21T16:40:25+01:00
Przez śnieżycę,zawieruchę
śle życzenia i otuchę,
by te święta choć tak zimne
były ciepłe i rodzinne.
Moc prezentów i miłości
w Nowym Roku pomyślności.


chce 5 gwiazdek i jako prace najlepszą






12 4 12