Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:00:55+01:00
1) szybkość
2) człowiek słyszy dźwięk, którego częstotliwość zawiera się w przedziale 20Hz 20kHz, natomiast dla zwierząt ten dźwięk byłby zbyt głośny.
17 2 17
2009-12-21T15:03:50+01:00
1)Prędkość rozchodzenia się fal dźwiękowych zależy od rodzaju ośrodka.

2.) a na to masz odp.tu: http://www.bryk.pl/teksty/liceum/fizyka/oddzia%C5%82ywania_w_przyrodzie/17217-znaczenie_fal_d%C5%BAwi%C4%99kowych_dla_przyrody.html w drugiej części.

Jest tam to szczegółowo rozpisane.
16 4 16
2009-12-21T17:29:11+01:00
1)szybkość
2)ludzie słyszą dźwięk którego częstotliwość jest w przedziale 20Hz-20kHz a dla zwierząt byłoby to zbyt głośne.(chyba:)
10 2 10