HISTORIA kasa 6

1. Podaj daty
- Walka Polaków o wolność Węgier i innych krajów
- Powstanie styczniowe
- Legiony Polskie we Włoszech
- Powstanie listopadowe
- czasy księstwa warszawskiego

* Dopasuj postacie do wydarzeń:
Józef Bem
Romuald Traughtt
Jan Henryk Dąbrowski
Emilia Plater
Józef Poniatowski
Józef Sowiński

* Oblicz ile czasu minęło między poszczególnymi wydarzeniami.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:59:09+01:00
-
-1863 - 1864
-1797 - 1807
-1830 - 1831
-1807 - 1815

2.
Józef Bem - powstanie listopadowe
Romuald Traugutt - powstanie styczniowe
Jan Henryk Dąbrowski - Legiony Polskie we Włoszech
Emilia Plater - powstanie listopadowe
Józef Poniatowski - czasy Księstwa Warszawskiego
Józef Sowiński - powstanie listopadowe

3.
-
- 145 lat
- 202 lat
- 170 lat
- 194 lat
2009-12-21T15:17:12+01:00
1. 1956 mineło (93,92 lata )
2.(1863–1864) mineło ( 66,65 lat)
3. 1797 – 1807,
4. 29 listopada na 30 listopada 1830 roku, a zakończyło się 21 października 1831 roku
5.1795 - 1814
1 3 1
2009-12-21T15:42:10+01:00
1863 - 1864
-1797 - 1807
-1830 - 1831
-1807 - 1815

2.
Józef Bem - powstanie listopadowe
Romuald Traugutt - powstanie styczniowe
Jan Henryk Dąbrowski - Legiony Polskie we Włoszech
Emilia Plater - powstanie listopadowe
Józef Poniatowski - czasy Księstwa Warszawskiego
Józef Sowiński - powstanie listopadowe

3.
-
- 145 lat
- 202 lat
- 170 lat
- 194 lat
1 4 1