Odpowiedzi

2009-12-21T14:54:44+01:00
40000 km = 40000000 m
1 3|5m = 1,6 m
40000000 : 1,6 =25000000
25000000 tyle ludzi trzeba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:56:27+01:00
40 444 km ; 1 3/5 m = 25000000
Odp: Potrzeba 25000000 ludzi.
Pomogłem?daj nejlepszą
1 5 1
2009-12-21T15:03:31+01:00
40000km = 40000000m
dł. ramion człowieka =1⅗ =⁸/₅ m

40000000 ÷ ⁸/₅ = ⁴⁰⁰⁰⁰⁰⁰⁰/₁ × ⁵/₈= ²⁰⁰⁰⁰⁰⁰⁰⁰/₈= 25000000

Odp; Musi stanąć 25000000 ludzi.