Odpowiedzi

2009-12-21T14:52:52+01:00
Niepokoił/nękał go co noc przez 35 lat.
2009-12-21T14:53:38+01:00
Niepokoił go przez 35 lat w każdą noc
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:06:53+01:00
Diabeł niepokoił księdza Vianney'a (proboszcza z Ars) prawie 35 lat przychodząc do niego co noc. Był On jednak zadowolony z wizyt diabła, bo te wizyty zapowiadały, że następnego dnia wielki grzesznik przyjdzie skruszony do spowiedzi.