Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T14:56:25+01:00
S = 2,4 m x 4,5 m = 10,8 m^2
s = 20 cm x 30 cm = 0,2 m x 0,3 m = 0,06 m
n = S /s = 10,8 / 0,06 = 180 płytek
2009-12-21T14:55:19+01:00
2,4m =240cm
4,5m=450cm
240*450=108000[cm²]
20cm*30cm=600cm²
108000:600=180[cm²]
Odp.Było potrzebych 180 płytek
2009-12-21T15:17:17+01:00
20 cm = 0,2 m
30 cm = 0,3 m

0,2 m x 0,3 m = 0,06 m2

2,4 m x 4,5 m = 10,8 m2

10,8 / 0,06 = 180 płytek