Odpowiedzi

2009-12-21T15:01:08+01:00
Ponieważ mógł z nim walczyć i się go nie bał.
Chyba 10 lat ..
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:08:24+01:00
Stwierdzam, iż poprzednik udzielił złej odpowiedzi, bo sama chodzę na roraty i tak ksiądz nie mówił. To dobre odpowiedzi na 100%:
1. Ponieważ gdy diabeł odwiedzał go nocą, ksiądz wiedział, że następnego dnia przyjdzie do spowiedzi wielki grzesznik. Cieszył się, bo nie ma dla księdza większej radości, niż gdy nawróci parafianina.
2. 35 lat (aż)
2009-12-21T15:08:12+01:00
1. dlatego że diabeł zastawiał człowieka.
2. przez 4 lata.