Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:01:54+01:00
Rzucic komuś rękawicę- wyzwać kogos na pojedynek walkę
podnieśc rzuconą rękawicę.- przyjac pojedynek i walczyc z tym który nas wyzwał
20 4 20
2009-12-21T15:03:42+01:00
Podnieść rzuconą rękawicę-ten zwrot oznacza, że ktos przyjmuje rzucone mu wyzwanie
Rzucić komuś rękawicę-rzucić komuś wyzwanie
8 4 8
2009-12-21T15:03:55+01:00
Rzucić/podjąć wyzwanie. Kiedyś dotyczyło to pojedynków rycerskich(Krzyżacy, pojedynek Rotgiera ze Zbyszkiem), dziś raczej ciężko rzucać komuś wyzwanie/podejmować.
51 1 51