Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-21T15:07:44+01:00
Ojcze w niebie, Twojej opiece powierzamy naszych duszpasterzy, którzy podają nam chleb Słowa Bożego i chleb Eucharystyczny. Daj im siły do pracy i serce ojcowskie, abyśmy przez ich posługę mogli dojść do zbawienia. Amen.
2009-12-21T15:06:32+01:00
Módlmy się za ks. Pawła Kurek aby swoją posługą kapłańską zbliżył nas do Jezusa.
Ciebie Prosimy ..

Módlmy się za ks. Proboszcza Lucjana Sito aby jako gospodarz świątyni potrafił przybliżyć nam Niebo.
Ciebie Prosimy..

licze na naj... pozdro (;
2009-12-21T15:09:51+01:00
Panie jezu prosze cie by nigdy nie zabraklo kaplanow na swiecie bo wtedy nikt by nas nie wyspowiadal czy tez nie podal eucharysti. wiec prosze cie o wszystko to co dla nich najlepsze.